Laakkonen vahvistaa BMW-liiketoimintaansa pääkaupunkiseudulla ja tuo asiakkaille kokonaan uusia palvelukonsepteja helpottamaan asiointia autokaupassa. Laakkonen on pitkään ollut kärkiyritys autoalan digitalisaatiossa ja autojen verkkokaupan kehittämisessä. Sillä on vahva visio alan kehityksestä. Nyt Laakkonen avaa ensimmäisenä jälleenmyyjänä autoliikkeen suuriin pääkaupunkiseudun kauppakeskuksiin syksyllä 2018. Uudet myymäläkonseptit tuovat autoliikkeen palvelut sinne, missä asiakkaatkin ovat.

Kauppakeskus Jumboon Vantaalla avataan syksyn aikana täysimittainen autoliike. Sieltä asiakkaat saavat kaikki autokaupan palvelut. Esillä on BMW-mallisto, johon voi käydä tutustumassa shoppailun yhteydessä. Jumbon liikkeessä voi tehdä autokaupat, varata huollon tai jättää auton huoltoon vaikka matkan ajaksi.

Laakkonen avaa täysin uudenlaiset BMW-myymälät kauppakeskuksiin, Jumboon Vantaalla ja Rediin Helsingissä

Kauppakeskus REDiin Helsingin Kalasatamaan avautuu Laakkosen palvelupiste, jossa voi tutustua BMW-malleihin ja niiden verkkokauppaan. Palvelupisteessä voi myös varata huollon ja jättää auton huoltoon.

Laakkonen avaa täysin uudenlaiset BMW-myymälät kauppakeskuksiin, Jumboon Vantaalla ja Rediin Helsingissä

Kauppakeskusten autoliikkeet palvelevat pidempään, koska ne noudattavat kauppakeskusten yleisiä aukioloaikoja. Näin ollen BMW- asiakkaat tulevat saamaan syksystä alkaen palvelua pääkaupunkiseudulla viikon jokaisena päivänä aamusta myöhäiseen iltaan. Näiden uusien myymäläkonseptien lisäksi täydenpalvelun autotaloja Espoossa ja Helsingissä kehitetään vahvasti. Liikkeet saneerataan täyttämään vaativimpienkin asiakkaiden tarpeet uusine M-showroomeineen. Huolto tulee toimimaan joustavasti kahdessa vuorossa ja liikkeissä on käytössä palveluautomaatit, jotka mahdollistavat auton huoltoon tuonnin ja noudon 24/7.

”Autoliikkeidemme palvelut ovat olemassa asiakkaitamme varten. Autoasioiden hoitamisen tulisi olla mahdollisimman helppoa ja joustavaa. Miksi sitten autoliikkeiden aukioloajat ovat normaalia virastotasoa? Miksi emme ole palveluillamme läsnä siellä, missä asiakkaammekin ovat? Päätimme luoda pääkaupunkiseudulle BMW-palvelukokonaisuuden, joka aidosti luo asiakkaillemme lisäarvoa. Haluamme tarjota asiakkaillemme elämyksiä”, sanoo Laakkonen autokonsernin toimitusjohtaja Tero Panhelainen.

”Olemme iloisia voidessamme tuoda aivan uudenlaisia palveluita Kauppakeskus Jumboon. Jumbo on ollut myynniltään Suomen suurin kauppakeskus jo kuusi vuotta peräkkäin. Haluamme koko ajan kehittyä ja tarjota asiakkaillemme aina jotain uutta. BMW-myymälän sijoittuminen Jumboon vahvistaa entisestään palvelutarjontaamme”, sanoo Kauppakeskus Jumbon kauppakeskusjohtaja Olli Lehtoaro.

”Olemme REDIssä erittäin tyytyväisiä, että voimme heti avautuessamme 20.9.2018 tarjota asiakkaillemme arkea helpottavia uusia palveluita. Yhteistyö Laakkosen kanssa on sujunut mukavasti, ja odotamme innolla yhteistä avautumistamme”, sanoo Pia Svensk, REDIn asiakkuusjohtaja SRV:ltä.