DS AUTOMOBILES esittää kaksi WEB-sarjaa

DS Automobiles kutsuu mukaansa seuraamaan DS DESIGN STUDIO PARIS’n kulissien taakse, kuinka DS :n tiimi synnyttää auton. Verkkomatka tapahtuu kahden sarjan kautta. Julkaistuaan aiemmin “CONFIDENCE The art of the senses” -videon, joka kurkisti DS DESIGN STUDIO PARIS’n salaisuuksiin, avaan merkki maailmaansa nyt lisää kahden verkkosarjan kautta, jotka molemmat on kuvattu Pariisin sulkemisen aikana.

Ensimmäinen videosarja esittelee 15 henkilöä, jotka kaikki ovat mukana tuotteen luomisprosessissa idean synnyttämisestä tuotekehitykseen ja markkinointiin. Nämä asiantuntijat kuvasivat itseään ja selittävät ainutlaatuista työtään sekä niitä haasteita, joita vallitseva poikkeuksellinen tilanne toi uutena eteen. Tuotelinjauksista asiakkaiden näkemyksiin, muotoilusta insinöörityöhön, kasaukseen ja myyntiin DS:n ekspertit paljastavat kiinnostavaa arkeaan lyhyillä videoilla, jotka esitetään DS Automobilesin sosiaalisen median kanavilla.

Toinen videosarja nimeltään “Did you know?”  kertoo kiinnostuneille lisää yksityiskohtia sekä harvinaislaatuisia faktoja niin DS tuotteista kuin DS:n palveluista.

Ensimmäiset jaksot ovat jo julkaistu ja niitä pääsee seuraamaan seuraavilla kanavilla:

Facebook: https://www.facebook.com/DSOfficial/
Instagram: https://www.instagram.com/ds_official/
Twitter: https://twitter.com/DS_Official
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ds-automobiles/

“Kuten koko muu maailma, myös me joudumme nyt kohtaamaan uusia haasteita. Saimme ajatuksen jakaa muillekin tämän ihmeellisen hetken historiassa. Nämä videot tuovat jokaisen aiheesta kiinnostuneen eteen lukemattoman määrän erilaisia yksityiskohtia, tekoja ja  elementtejä, joista auto muodostuu. Työnsä ohessa nämä sarjojen DS ihmiset nauttivat suuresti saadassaan esitellä omaa päivittäistä elämäänsä. Nämä videosarjat ovat meille uudenlainen tapa osoittaa, että kuljemme rinnakkain asiakkaidemme kanssa.”

Bastien Schupp, markkinointi- ja viestintäjohtaja, DS Automobiles

MIKÄ ON DS AUTOMOBILES

Avant-garde -hengen johdattamana ja ainutlaatuisen, vuoteen 1955 johtavan historian tukemana, DS brändi syntyi uudelleen vuonna 2015. Pyhimpänä tarkoituksena on tuoda ranskalainen hienostuneisuus ja ainutlaatuinen taito luoda luksusta takaisin myös autojen maailmaan.  DS Automobiles on Groupe PSA:n premium-merkki.

Suunnattuna asiakkaille, jotka tietävät, mitä he haluavat ja jotka tahtovat erottua massasta ja nauttivat viimeisimmästä teknologiasta, DS:n toinen sukupolvi liittää yhteen viimeistelyn ja hienostuneisuuden sekä viimeisimmän teknologian. DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK ja DS 9 ovat merkin ensimmäiset tuotteet. Kuluvien kuuden vuoden aikana DS tulee lanseeraamaan yhteensä kuusi tuotetta maailman laajuisesti. Jokaisesta mallista tarjolle tulee myös sähköversio E-TENSE -nimen alle.

Täyssähkö DS 3 CROSSBACK E-TENSE sekä 300hv:n DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4, nelivetoinen ladattava hybridi 30g CO2/km -arvoilla, hyötyvät kumpikin DS:n Formula E -sarjassa käyttämästä ja jo useasti voitokkaaksi todetusta teknologiasta.

”ONLY YOU” -palvelukonseptillaan DS tarjoaa kokeneille asiakkailleen ainutlaatuisen, kokonaisvaltaisen merkkikokemuksen. Jo 39 maassa DS on kehittää eksklusiivista jakeluverkostoaan, johon kuuluu yli 400 DS STORE tai DS SALON -myyntipistettä ympäri maailman.
Suomessa DS:t myy DS STORE HELSINKI Vantaan Petikossa, Kaakelikaari 4:ssä.